خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 33445
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


کاشانی : برخی سعی می‌کنند ما را رو در روی هم قرار دهند

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Habib-Kashani-1.gifسرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت:” ما از کنار هم بودن ضرر نمی‌کنیم اما کسانی هستند که از کنار هم بودن ما متضرر می‌شوند، بنابراین سعی می‌کنند ما را رو در روی یکدیگر قرار دهند.”

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، حبیب کاشانی که امشب (پنجشنبه شب) در جمع سرخپوشان تهرانی در اردوی هتل المپیک تهران سخن می‌گفت، با اشاره به حاشیه‌های بوجود آمده برای پرسپولیس، افزود:” نباید اجازه اختلاف افکنی در مجموعه پرسپولیس را بدهیم و این مساله هوشیاری همه ما را می‌طلبد. باید یادمان باشد مغرور نشویم و خودمان به حاشیه سازان مجالی برای سوء استفاده ندهیم.

 

کاشانی به بازی روز جمعه پرسپولیس در برابر استیل آذین نیز اشاره کرد و گفت:” بازی سختی را در برابر این تیم پیش رو داریم. به طور کلی تیم‌های پایین جدول چیزی برای از دست دادن ندارند و انتحاری بازی می‌کنند. برای همین است که چنین تیم‌هایی به مراتب از تیم‌های بالای جدول خطرناک ترند و بازی در برابر آنها تمرکز و دقت ویژه‌ای می‌طلبد.”

وی خاطرنشان کرد:” آمارها در چند سال اخیر نشان می‌دهد پرسپولیس در برابر تیم‍‌های پایین جدول، عملکرد قابل قبولی نداشته است و این شاید به دست کم گرفتن حریفان و توجه نکردن به حساسیت بازی برای حریف بر‌ می‌گردد. ما در بازی فردا با تمام توان به میدان می‌رویم و آن عملکردی که در برابر استقلال و ذوب آهن داشتیم را به نمایش می‌گذاریم.”

کاشانی همچنین درباره حواشی بوجود آمده در خصوص نظرسنجی سایت پرسپولیس، گفت:” جامعه آماری هر نظرسنجی متفاوت است و کاربران سایت پرسپولیس با تعداد و جامعه آماری مشخص و بر اساس وضعیت و شرایط تیم در مقطع مورد نظر، رای خود را دادند و مقایسه کردن این نظر سنجی با نظرسنجی‌های دیگر، صحیح نیست.”

وی افزود:” این اولین باری نبود که سایت باشگاه اقدام به نظر سنجی می‌کرد. در عین حال جامعه آماری یک برنامه تلویزیونی با دو میلیون شرکت کننده که ۲۰ درصد شرکت کنندگان آن به پرسپولیس رای می‌دهند با جامعه آماری یک سایت متفاوت است و با در نظر گرفتن شرایط پیرامونی در زمان انجام نظرسنجی‌ها، می‌بینیم که اتفاق عجیبی رخ نداده است. در هر صورت باید به نظر هواداران احترام گذاشت.”

سرپرست باشگاه پرسپولیس با نامناسب خواندن مصاحبه یکی از بازیکنان که طی آن پیروزی در برابر ذوب آهن را به چهار درصد هوادارانی که به برد تیم رای داده بودند، تقدیم کرده بود، گفت:” پیروزی‌ و موفقیت‌های ما متعلق به همه هوادارانمان است. هوادارانی که در هر شرایطی دلشان با تیم است و همیشه هم در عمل پشتیبان ما بوده‌اند.”

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com